12 Kasım 2007 Pazartesi

Fırında Soslu Kanat


İyi haftalaaaar!...

Bugün itibariyle 1 yaş daha yaşlandım.Evet yaşlandım diyorum.Çünkü 32 yaşımı doldurduğum için artık 20'li yaşlardaki gibi doğumgünlerimde çocuklar gibi sevinemiyorum.Eşimin, ailemin, arkadaşlarımın hatırlayıp kutlamaları, bana değer verdiklerini hissettirmeleri çok güzel tabi ki. Ama onun dışında biraz içim burkuluyor desem yalan olmaz. Gerçi yaşımı göstermediğimi, soranlara söylediğimde şaşırdıklarını biliyorum.Temennim ilerde de genç ve dinamik gözükebilmek :) Yaşlılık fobim yok kesinlikle.Buradan bu anlaşılmasın.Ama benim yaşlarımdaki herkeste olmuyor mudur bu? Ardında kalan yıllar çoğalmaya başlayınca insanın, biraz da olsa hafif bir ürkme yaşaması doğal bence. :(

Facebook'a yavaş yavaş ısınmaya başladım.İlk başlarda tuhaf gelse de, sıcak bir ortamı var.Henüz eski sınıf arkadaşlarımı bulamasam da umutluyum. Sıkılmadan bu olaydan karşılaşabiliriz belki onlarla.

Cumartesi akşamı bir arkadaşımın verdiği soslu kanat tarifini denedim.Çok güzel oldu.Hem pratik bir yemek hem de çok lezzetli.Üstelikte ekonomik :)Şimdi sizinle paylaşıyorum.

Malzemeler:
  • 1 kilo tavuk kanadı

Sosu için:

  • 1/2 çay bardağı sıvı yağ
  • 1/2 çay bardağı süt
  • 1 yemek kaşığı acı biber salçası (dolu dolu)
  • 1 yemek kaşığı acı toz kırmızı biber
  • 2 tatlı kaşığı kekik
  • tuz
Yapılışı:

Derince bir kabın içine sos için olan bütün malzemeleri koyun.İçine tavuk kanatlarını atıp güzelce harmanlayın. En az 4 saat buzdolabında bekletin.Tepsiye dizip 130 derecede fırında 1 saat kadar pişirin.Sıcak sıcak servis edin. Hatta tepsiyle masaya servis edin.Hem güzel görünüyor,hem de sıcaklığını koruyor. Yanında püreyle veya salatayla enfes bir yemek :))


Hiç yorum yok: